pixel

המדריך המלא: המקומות היפים ביותר בישראל לחתונה בטבע

אחרי שבוחרים את בן או בת הזוג שאיתם רוצים להתחתן, זוגות מאורסים רבים מגלים שתהליך הבחירה האמיתי רק מתחיל: חתונה הפוכה או חתונה בסדר המסורתי? שמלה אחת או שתיים? אולי בכלל אוברול? צלם וידאו, רחפן, פולרואיד או הכל ביחד? חתונת צהריים או חתונת ערב? קיץ או חורף? אולי בכלל אביב? 

לצד שאלות הרות גורל אלה, עוד לפני שממהרים לענות ולהכריע, מכתתים את רגליהם המאורסים הטריים בין אולמות האירועים ברחבי הארץ. חלק מהם, רגע אחרי שהגיעו לעמדת הקבבונים בטחינה בערב הטעימות וההתרשמות, פתאום מרגישים שזה ממש לא זה. האופי והאווירה של האולם פשוט מרגישים להם לא נכון, לא מייצגים. "זה לא מי שאנחנו, אז איך אנחנו יכולים להתחתן כאן?" ישאל אחד מהם, ואחר יסכים. 

אם אתם המאורסים האלה, במיוחד בשבילכם ריכזנו את המדריך הבא, עם סקירה ארצית של המקומות הכי מדליקים בישראל לחתונות בטבע – או לפחות הכי קרוב שאפשר להגיע עליו. אז רגע לפני שאתם קובעים את ערב הטעימות הבא באולם אירועים סטנדרטי – בואו לקבל השראה ולפתוח קצת את הראש:

 

חתונה בחווה חקלאית: ריקודים עד הבוקר בתוך השדות

בסמוך לכנרת, בין מדשאות וערימות חציר, בחווה החקלאית הקסומה טיארה, מתארחות לאורך כל השנה חתונות. אם החלום שלכם הוא להתחתן מתחת לכוכבים של שמי הצפון, בלי שום הגבלה של רעש (פשוט כי אין אף אחד באזור), ולצעוד לחופה הכי קרוב לטבע – זה המקום המושלם.

מה תכל'ס חשוב לדעת:

המקום יכול להכיל אירועים עד 300 איש.

יש קייטרינג שעובד עם המקום במגוון סגנונות והעדפות, הדרך למקום נגישה כולל הדרך לחופה.

מדובר בחווה חקלאית מאוד פשוטה, ולכן יש צורך לדאוג בהפקת האירוע לשירותים ניידים נוחים לאורחים.

https://www.instagram.com/tayarafarm/

 

חתונה בגני ענק מהממים: חופה קסומה בתוך גני רמת הנדיב

כל חובב או חובבת טבע, ביקר לפחות פעם אחת בחייו בגנים המרהיבים של רמת הנדיב. 5000 דונמים של גנים עוצרי נשימה, שהוקמו לפני כ-70 שנים כאות הוקרה ואהבה לברון ולברונית רוטשילד. מיקום הגנים על רכס ההר ליד זיכרון יעקב הופך את הקסם הזה אפילו יותר לאטרקטיבי – כי אפשר לראות ממנו את הים התיכון הפרוס למטה. כך, בין ערוגות הפרחים לעצי השקמה, כשנוף חוף הים הצפוני באופק, ניתן ליהנות מבריזה נעימה ורעננה שמתבשמת בריחות הפריחה מהגנים. בקיצור – הלוקיישן המופלא ביותר לחתונה רומנטית, אותנטית וחד פעמית בטבע. 

מה תכל'ס חשוב לדעת:

בצמוד לגנים, נמצאת מסעדת "מטעים", שגם מבצעת במתחם שלה חתונות ואירועים. אזור המסעדה מחולק לחלל סגור ומתחם גן פתוח, ולכן מסוגל לארח גם כמות גדולה של אורחים עד כ 450 אורחים. 

המטבח במקום מציע תפריט פיוג'ן לכיוון האיטלקי, הדרך למקום נגישה ונוחה וקיימים מספר לוקיישנים  לחופה, ובצמוד למתחם יש חניון גדול. במתחם הסגור של המסעדה יש אזור שירותים מרווח מאוד, נוח ונעים. פתרון מצוין למי שלא מתחברים לשירותים הניידים אבל לא רוצים להתפשר על החוויה הטבעית והמיוחדת של חתונה בלב הטבע.

https://www.facebook.com/mataim.social.restaurant/?locale=he_IL

 

חתונה אינטימית בקיבוץ: מתקדשים בביסטרו בעמק חפר

בתוך גן ירוק, באמצע קיבוץ העוגן שבעמק חפר, מתחבא ביסטרו קטן ורומנטי שנקרא גרציא. הביסטרו מוקף במדשאות, עצי פרי ועצי דולב גבוהים, ומציע מרחב נעים – פתוח וסגור – לאירוח אירועים. המקום הכי מתוק שמצאנו לחתונת צהריים אינטימית, רומנטית וירוקה.

מה תכל'ס חשוב לדעת:

מדובר בביסטרו קטן, שיכול לארח עד 150 אורחים. אז אם אתם מתכננים אירוע גדול – תמשיכו לאפשרויות הבאות למטה.

המטבח במקום מגוון וטעים, והדרך למקום נגישה. צמוד למסעדה יש חנייה. המתחם של הביסטרו מחולק לאזור גינה וחלל סגור, בו שירותים נוחים לרווחת האורחים.

https://www.instagram.com/gratziabistro/

 

חופה אלגנטית הכי קרוב לטבע: חתונה ביקב

יקב פסגות הוקם לפני כ-20 שנים. הוא מייצר מדי שנה כ-750 אלף בקבוקים, ומאז שנוסד זכה בפרסים רבים בישראל ובעולם. 

ביוני 2020 היקב עבר למשכנו הנוכחי בשער בנימין – יישוב שנמצא על גבעה קטנה בסמוך לירושלים. הבית החדש של היקב הינו חאן מרשים ואלגנטי בנוי אבן, לצד גינה יפה ומטופחת. יש קסם אמיתי בחלל האבן הגבוה ובנוף הירושלמי שנפרס מכל כיוון – שהופך את היקב ללוקיישן רומנטי ומדויק לחתונה.

מה תכל'ס חשוב לדעת:

המקום גדול ויכול לארח עד 500 אנשים. 

היקב שומר על כשרות, ולכן התפריט גם כשר ולא ניתן לקיים אירועים בשישי או במהלך השבת. התפריט שמוצע הוא מגוון, וכמובן שיש המון יין טוב בהישג יד. 

https://www.instagram.com/psagotwines/

 

חתונה מדברית: חגיגות עד הבוקר בחוות בודדים

בשנת 1959 הוקמה החווה של צביקה ליד שמורת טבע בתרונות רוחמה שבצפון הנגב. בעשרים השנים האחרונות, צביקה, בעל החווה, ובנו, הרחיבו את העיסוק של החווה שלהם גם לתיירות ואירועים. הם הקימו במקום חאן קסום וממוזג, בלב המדבר המושלם של הנגב הצפוני.

במקום יש גם חוות סוסים, אזור לינה למי שרוצה להציע לאורחים שלו סוף שבוע של מסיבות, בריכה, ובעיקר מרבדי מדבר מרהיבים מכל כיוון, שממלאים את הלב בשלווה ונועם. 

מה תכל'ס חשוב לדעת:

בחורף המקום יכול לארח עד 100 אנשים כולל לינה, בקיץ יכולים לישון 150 איש – ולהתארח במסיבה כ-500 אנשים. 

האירוע מתקיים בחוץ, הדרך נגישה לנכים ויש חנייה צמודה. אין מגבלות רעש, וצביקה ובנו מבשלים לאורחים ומציעים תפריט בשרי. 

https://www.tzvikafarm.co.il/

 

לפני שאנחנו מסיימים – כמה טיפים:

  • אם גם כאן לא מצאתם את מה שאתם מחפשים, חשוב שתדעו: יש אפשרות להפיק חתונה לגמרי מאפס בטבע, בקיבוץ, או סמוך לבית פרטי במושב. יש לא מעט חברות הפקה שמתמחות בנושא. אל תתפשרו על החלום שלכם, תמשיכו להתעקש ולחפש.
  • כדאי בעת ההזמנה של האורחים, לעדכן אותם לאן הם יגיעו – זה הרי משפיע גם על הלבוש, גם על ההנעלה, וגם על מצב הרוח. הרי כולנו רוצים שישמחו בשמחתנו ושיהיה ערב בלתי נשכח ומושלם לכולם. תיאום ציפיות, במיוחד בתחום מוכר כמו חתונות הוא חשוב מאוד.
  • במיוחד בחתונות בטבע, באזור רחבת הריקודים – כדאי להציע לאורחים ולאורחות, לרקוד עם נעליים נוחות יותר מאלה החגיגיות שאיתן בחרו להגיע. הטיפ שלנו הוא לרכוש מראש כפכפים במידות מגוונות ולהציע בכניסה לרחבה.
  • חתונות זה עסק מזהם – אז אם אתם מפיקים אירוע בטבע או לידו, חשוב להקדיש זמן לנקות כדי להשאיר את הטבע נעים ובריא כמו שקיבלתם אותו. הטבע הוא הבית והלב של כולנו, וזאת האחריות שלנו לשמור עליו ועל חיות הבר.

שתמיד תחגגו אהבה ☺

דילוג לתוכן
0723932404

    053-611-0941

    ערן פרץ
    event@mataim.net

    נשמח לשמוע מכם




    כתבו לנוכתבו לנו :)
    calling office