pixel

חתונה קטנה בפיסת גן עדן קסומה

קחו נשימה עמוקה ותנו לנו לקחת אתכם למחוזות הדמיון, לחלומות שלכם, למקום בו אפשר להגשים כל רעיון. עכשיו תפתחו את העיניים ובואו למסע מרתק במטעים ,שמורת הטבע של רמת הנדיב. במקום בו הציפורים מצייצות, הפרפרים ססגוניים, ריח הפרחים וצמחיה מתערבב עם הבריזה שתלטף אתכם בזמן שתפסעו לעבר החופה.
חתונה בטבע, טרנד שהולך והופך מבוקש בקרב זוגות רבים, אך אינו נפוץ ועדין בתולי. חתונה בטבע זה אירוע ייחודי מקורי ורומנטי, אפשרות אידאלית במקום שקט ושלו על רקע תפאורה טבעית וקסומה. ישנם הרבה מקומות לערוך חתונה אבל אנחנו מאמינים שהמקום הנכון הוא המקום שמרגיש לזוג הכי בנוח והכי טבעי שיתחברו לאופי של המקום.
חשוב לנו לתת לזוגות שלנו ליהנות מהדרך המרגשת. אנחנו מחברים אותם לאנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר. והכי חשוב נותנים תחושה ביתית וחמה. אם חיפשתם מקום לחגוג חתונה קטנה ומיוחדת, הגעתם למקום הנכון.

קרא עוד

אתם כבר יכולים לדמיין את עצמכם הולכים בין כל האנשים שאוהבים אתכם, מריעים לכם כל הדרך לחופה.
הטבע מסביבכם מנצנץ מטיפות הטל והכל ירוק ומואר. מטעים מזמינים אתכם למסע אינטימי ביום הגדול שלכם.
גם בחורף, תוכלו לחגוג כשהטבע מסביב חוגג איתכם באירוע שכולו משפחתי, אותנטי ותפור למידותיכם.
שמורת הטבע ברמת הנדיב מציעה לכם להגשים את החלום שלכם עם חתונת חורף יפהפייה ופסטורלית ששמה דגש
על כל מה שחשוב לכם. אווירה, עיצוב, אוכל משובח ויין מעולה.

אחד מהטרנדים המתחזקים בתקופה האחרונה הוא הוא טרנד הטבעונות – ואיתו בייחד החתונות הטבעוניות.

אם בעבר זה היה פחות נהוג, היום – חתונה טבעונית היא חתונה רגילה לחלוטין, עם אוכל טבעוני ונהדר, חוויה קולינרית יוצאת דופן ועשירה בצבעים וטעמים אשר תגרום לאורחים שלכם לא לשכוח את החתונה שלכם!

קרא עוד

חתונה זהו ללא ספק אחד מהרגעים והאירועים המרגשים ביותר בחיים, כל זוג רוצה חתונה ייחודית משלו, חתונה שאותה האורחים לא ישכחו.

אצלנו במטעים, תוכלו לעשות חתונה בטבע – חתונה שאף אחד לא ישכח, בלב הגן ברמת הנדיב, בין עצים ומדשאות תוכלו לספק לאורחים שלכם חתונה חלומית ומתוקה.

קרא עוד

קחו נשימה עמוקה ותנו לנו לקחת אתכם למחוזות הדמיון, לחלומות שלכם, למקום בו אפשר להגשים כל רעיון. עכשיו תפתחו את העיניים ובואו למסע מרתק במטעים ,שמורת הטבע של רמת הנדיב. במקום בו הציפורים מצייצות, הפרפרים ססגוניים, ריח הפרחים וצמחיה מתערבב עם הבריזה שתלטף אתכם בזמן שתפסעו לעבר החופה.
חתונה בטבע, טרנד שהולך והופך מבוקש בקרב זוגות רבים, אך אינו נפוץ ועדין בתולי. חתונה בטבע זה אירוע ייחודי מקורי ורומנטי, אפשרות אידאלית במקום שקט ושלו על רקע תפאורה טבעית וקסומה. ישנם הרבה מקומות לערוך חתונה אבל אנחנו מאמינים שהמקום הנכון הוא המקום שמרגיש לזוג הכי בנוח והכי טבעי שיתחברו לאופי של המקום.
חשוב לנו לתת לזוגות שלנו ליהנות מהדרך המרגשת. אנחנו מחברים אותם לאנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר. והכי חשוב נותנים תחושה ביתית וחמה. אם חיפשתם מקום לחגוג חתונה קטנה ומיוחדת, הגעתם למקום הנכון.

לפני שנציג מה מטעים מציעה ללקוחות אשר בחרו לארח בה אירוע קטן, פרטי או עסקי, נספר לכם מעט על המסעדה הקסומה. המסעדה שוכנת בל גני רמת הנדיב והיא נהנית מנוף מרהיב של הגנים והמונומנטים מסביב.

למסעדה קייטרינג חלבי עם דגים, מה שמאפשר לערוך בשטחה גם אירועים צמחוניים וטבעונים. למסעדה צוות מסור ומקצועי והיא עובדת באופן צמוד עם שורה של ספקים לכל אירוע, כולל ספקים ייחודים דוגמת, מעצבי בלונים, קריקטוריסט והפעלות שמיועדים לימי הולדת ואירועים של ילדים. המקום מעוצב בצורה ייחודית באופן כזה שהוא משתלב עם הנוף והטבע מסביב. את המקום ניתן גם לעצב בליווי צמוד של צוות המקום.

    ערן פרץ

    נשמח לשמוע מכם




    דילוג לתוכן
    0723932404

      053-611-0941

      ערן פרץ
      event@mataim.net

      נשמח לשמוע מכם




      כתבו לנוכתבו לנו :)
      calling office