pixel

המלצה על מסעדה בזכרון יעקב

מבקרים בצפון ומחפשים מסעדות בזכרון יעקב שהן טובות ומומלצות? כדאי שתכירו את מסעדת מטעים
שבפארק רמת הנדיב, אשר שוכנת בלב מטעים של זיתים ומוקפת בנוף פראי ירוק ומרהיב. מדובר
במסעדה המבוססת על פרויקט ייחודי, אשר מציעה תפריט חלבי ודגים כשר מגוון ומשובח, ומתאימה
גם לעריכת אירועים פרטיים ועסקיים עד 350 אורחים.

מסעדה במיקום מרהיב

הגורם הראשון שמושך את תשומת לב הבאים למסעדת מטעים, הינו מיקומה המרהיב על רכס הרי הכרמל. המסעדה שוכנת בתוך פארק רמת הנדיב רחב הידיים, שהוקם בשנות החמישים לכבוד משפחת הברון דה רוטשילד. מדובר בפארק גדול המשתרע על פני אלפי דונמים של גבעות עם חורש ים תיכוני, מטעים של זיתים, מדשאות מטופחות, גינות מעוצבות, מזרקות. את המסעדה פארק טבע טבעי וגנים מטופחים , חורש טבעי ושפע של צמחים וחיות. כל אלו מהווים התחלה מצוינת לארוחה טעימה במסעדה.

מסעדה חלבית משובחת

לאחר שעיכלתם את הנוף הקסום העוטף אתכם, תוכלו לעבור חלק הטעים של הבילוי. מטעים הינה מסעדת בית קפה חלבית כשרה המציעה תפריט מגוון ואיכותי, השם דגש על טריות ואיכות חומרי הגלם, מנות בריאות וחיבור לאדמה ולסביבה. בין היתר תפריט המסעדה כולל מנות לטבעונים וצמחונים, תפריט עשיר לארוחות בוקר, שלל סלטים רעננים, מיצים סחוטים, פסטות מעולות, מנות דגים, פשטידות, תבשילי קדירה, מנות ילדים, כריכים ועוד.

מסעדה המבוססת על מיזם חברתי

מעבר להיותה מסעדה מעולה במיקום שובה לב, מאחורי מטעים פועל מיזם חברתי ייחודי וחשוב. המסעדה עובדת בשיתוף פעולה עם עמותת עלם ליצירת סביבה תומכת ומועילה עבור בני נוער בסיכון, בה יכולים בני נוער שנפלטו ממערכות החינוך לזכות בהכשרה מקצועית כטבחים. מידי שנה ולמשך שנה וחצי, המסעדה מכשירה חמישה עשרה בני נוער שזוכים להדרכה והכשרה מקצועית מעמיקה כטבחים, אשר מעניקה להם מקצוע מבוקש המאפשר להם לחזור לחברה כפרטים מצליחים ומועילים.

    ערן פרץ

    נשמח לשמוע מכם




    להזמנת מקום במסעדה

    להזמנת מקום במסעדה בזכרון יעקב מומלצת וייחודית, ולקבלת עוד פרטים, צרו קשר עם מסעדת מטעים בטלפון 04-8449998.

    דילוג לתוכן
    0723932404

      053-611-0941

      ערן פרץ
      event@mataim.net

      נשמח לשמוע מכם




      כתבו לנוכתבו לנו :)
      calling office