pixel

אירוח אירועים בטבע במסעדת מטעים

לטבע יש דרך קסומה לקרב בין אנשים. בין אם מדובר באירוע בסגנון חתונה, בר מצווה, ברית או יום הולדת משפחתי, חגיגה בטבע יכולה להיות חוויה מדהימה עבור משפחות וחברים. זוהי הדרך המושלמת ליצור זיכרונות מתמשכים ולקרב את כולם זה לזה. המטרה שלנו היא להחזיר את הסביבה הטבעית לבית המשפחה ולהפוך כל חגיגה לבלתי נשכחת.

מסעדת מטעים ממוקמת בלב שמורת הטבע של גני הנדיב בזכרון יעקוב.

יופיו של הטבע מספק את הרקע המושלם לכל אירוע. עם הקישוטים, המוזיקה והאוכל הנכונים, תוכלו להפוך אירוע רגיל למשהו יוצא דופן. אתה יכול אפילו להוסיף כמה פעילויות מהנות שיהפכו את החגיגה לבלתי נשכחת עוד יותר עבור כל המעורבים:

1. לתלות כמה אורות ולפוצץ בועות בעצים אתה יכול לפנק מסיבה על ידי הוספת כמה  אורות לעצים ומפריחים בועות.

2. ערכו מסיבה על סירה אם יש לכם מספיק מקום, תוכלו לערוך מסיבה בחוץ על סירה! אתה יכול להביא כמה סירות משוטים, קיאקים או אפילו יאכטות.

3. הגדר בית עץ משלך אתה לא צריך ללכת עד הסוף ולבנות בית עץ אמיתי – פשוט הקם כמה אוהלים ותלו אורות סביבם כדי לגרום לזה להרגיש כמו אחד כשאתה עורך את המסיבה שלך בחצר האחורית.

4. להתלבש כמו הוביטים ואלפים זה הולך להיות מדהים אם לא חם מדי בחוץ!

5.קישוטים פשוטים שתוכל למצוא בקלות בחנויות רבות. אורות מחרוזת ומטות בועות יספקו את האווירה המושלמת למסיבה שלכם ובמקביל להפוך אותה למהנה לכולם.

 

אירוח אירועים בטבע

הפקת אירועים בטבע מאפשר לכם להפיק משהו מיוחד שהאורחים שלכם יזכרו לעד. זוהי דרך מצוינת להראות את ההערכה והאהבה שלך למשפחה ולחברים שלך תוך יצירת חוויה ייחודית שהם לא ישכחו במהרה! אירוע ביער או במסעדה הממוקמת בגנים הוא המקום המושלם לעורר את תחושת הנוסטלגיה הזו. זיכרונות ילדות של איסוף פירות יער ופטריות עם ההורים, משחק מחבואים, כולם מתעוררים לחיים כשאתם מתכננים אירוע קיץ מהנה כמו זה! ארגון מסיבה בחוץ במסעדת מטע יכול להיות חוויה נהדרת, המספקת לכם את התפאורה המושלמת לחגיגה שלכם.
דילוג לתוכן
0723932404

    053-611-0941

    ערן פרץ
    event@mataim.net

    נשמח לשמוע מכם




    כתבו לנוכתבו לנו :)
    calling office