pixel

אירועים פרטיים – גן אירועים בזכרון יעקב

מטעים, מסעדה גן אירועים, בלב הקסום של גני הנדיב בזכרון יעקב.
המסעדה המעוצבת והאינטימית פועלת כל יום עד השעה 16:00 כמסעדה הפתוחה לקהל הרחב. בשעות אחר הצהריים ואילך המסעדה משמשת כגן אירועים בלבד. המקום הקסום מאפשר לכם להגשים את השאיפה לארוע אינטימי, ירוק וקסום.

כאשר מדברים על מקומות אינטימיים וקסומים לאירועים קטנים, מכוונים למקום כמו מטעים, מסעדה – גן ארועים אשר שוכנת בלב גני רמת הנדיב שנמצאים בין זיכרון יעקב לבנימינה.

מטעים היא מסעדה, שהחל משעה 16:00, פועלת כגן ארועים אינטימי ושקט עם חצר ואודיטוריום שמארחים אירועים של עד 350 איש מסוגים שונים.

אנו מתמחים בכל סוגי הארועים: חתונות, ארועים אישיים, ארועים עסקיים.

אחרי שמגיעים למקום מבינים למה הוא מתואר כאחד המקומות הקסומים שמציעים אירוח של אירועים קטנים.

למסעדה קייטרינג חלבי עם דגים, מה שמאפשר לערוך בשטחה גם אירועים צמחוניים וטבעונים.
למסעדה צוות מסור ומקצועי והיא עובדת באופן צמוד עם שורה של ספקים לכל אירוע, כולל ספקים ייחודים דוגמת, מעצבי בלונים, קריקטוריסט והפעלות שמיועדים לימי הולדת ואירועים של ילדים.
המקום מעוצב בצורה ייחודית באופן כזה שהוא משתלב עם הנוף והטבע מסביב. את המקום ניתן גם לעצב בליווי צמוד של צוות המקום.

    ערן פרץ

    נשמח לשמוע מכם




    קחו נשימה עמוקה ותנו לנו לקחת אתכם למחוזות הדמיון, לחלומות שלכם, למקום בו אפשר להגשים כל רעיון. עכשיו תפתחו את העיניים ובואו למסע מרתק במטעים ,שמורת הטבע של רמת הנדיב. במקום בו הציפורים מצייצות, הפרפרים ססגוניים, ריח הפרחים וצמחיה מתערבב עם הבריזה שתלטף אתכם בזמן שתפסעו לעבר החופה.
    חתונה בטבע, טרנד שהולך והופך מבוקש בקרב זוגות רבים, אך אינו נפוץ ועדין בתולי. חתונה בטבע זה אירוע ייחודי מקורי ורומנטי, אפשרות אידאלית במקום שקט ושלו על רקע תפאורה טבעית וקסומה. ישנם הרבה מקומות לערוך חתונה אבל אנחנו מאמינים שהמקום הנכון הוא המקום שמרגיש לזוג הכי בנוח והכי טבעי שיתחברו לאופי של המקום.
    חשוב לנו לתת לזוגות שלנו ליהנות מהדרך המרגשת. אנחנו מחברים אותם לאנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר. והכי חשוב נותנים תחושה ביתית וחמה. אם חיפשתם מקום לחגוג חתונה קטנה ומיוחדת, הגעתם למקום הנכון.

    קרא עוד

      ערן פרץ

      נשמח לשמוע מכם




      קחו נשימה עמוקה ותנו לנו לקחת אתכם למחוזות הדמיון, לחלומות שלכם, למקום בו אפשר להגשים כל רעיון. עכשיו תפתחו את העיניים ובואו למסע מרתק במטעים ,שמורת הטבע של רמת הנדיב. במקום בו הציפורים מצייצות, הפרפרים ססגוניים, ריח הפרחים וצמחיה מתערבב עם הבריזה שתלטף אתכם בזמן שתפסעו לעבר החופה. חתונה בטבע, טרנד שהולך והופך מבוקש בקרב זוגות רבים, אך אינו נפוץ ועדין בתולי.

      חשוב לנו לתת לזוגות שלנו ליהנות מהדרך המרגשת. אנחנו מחברים אותם לאנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר. והכי חשוב נותנים תחושה ביתית וחמה. אם חיפשתם מקום לחגוג חתונה קטנה ומיוחדת, הגעתם למקום הנכון.

      קרא עוד

        ערן פרץ

        נשמח לשמוע מכם




        הרגע לו חיכיתם וציפיתם הגיע, נולד לכם תינוק או נולדה תינוקת, שבתם הביתה מבית החולים מלאי התרגשות ושמחה.

        רוצים לחגוג ולשמוח עם המשפחה המורחבת? במטעים מול כרם זיתים ומדשאת דשא גדולה עם גן משחקים לילדים, ניתן לקיים אירוע קסום ובלתי נשכח מסעדת מטעים היא המסעדה המושלמת עברכם לחגוג ברית/ה, מקום נעים, יפה ומתאים לאירועים פרטיים.

        קרא עוד

          ערן פרץ

          נשמח לשמוע מכם




          אחד מהטרנדים המתחזקים בתקופה האחרונה הוא הוא טרנד הטבעונות – ואיתו בייחד החתונות הטבעוניות.

          אם בעבר זה היה פחות נהוג, היום – חתונה טבעונית היא חתונה רגילה לחלוטין, עם אוכל טבעוני ונהדר, חוויה קולינרית יוצאת דופן ועשירה בצבעים וטעמים אשר תגרום לאורחים שלכם לא לשכוח את החתונה שלכם!

          קרא עוד

            ערן פרץ

            נשמח לשמוע מכם




            אתם מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 50? אתם במקום הנכון…

            מסעדת מטעים היא מסעדת אירועים פרטיים המתאימה לכל סוגי האירועים.

            אנו מעריכים שחגיגת יום הולדת 50 אתם תרצו לעשות עם משפחה וחברים, כל מה שנותר לכם זה להביא את כולם אלינו , מסעדת מטעים שברמת הנדיב.

            קרא עוד

              ערן פרץ

              נשמח לשמוע מכם




              מטעים, מסעדה גן ארועים – עם ערך מוסף חברתי

              ייחודה של מסעדת מטעים הוא השילוב יוצא הדופן בין טבע עוצר נשימה, תפריט ושירות ברמה גבוהה והמיזם החברתי שפועל במסגרתה ומהווה השראה לבני נוער בסיכון – נוער שנפלט ממערכת החינוך – להאמין ביכולתם ליצור לעצמם קריירה בענף המסעדנות.

              במסגרת הפרויקט מוכשרים בני הנוער למקצוע הטבחות. בשיתוף עם עמותת עלם, העמותה לנוער במצבי סיכון, מסעדת מטעים מכשירה ומעסיקה כל שנה כ- 15 בני נוער אשר רוכשים הדרכה, ליווי ותעסוקה במסעדה לתקופה הכשרה של עד שנה וחצי.

              וידאו
              דילוג לתוכן
              0723932404

                053-611-0941

                ערן פרץ
                event@mataim.net

                נשמח לשמוע מכם




                כתבו לנוכתבו לנו :)
                calling office